zondag 12 oktober 2008

Stempels uitgebracht door Nederlandse stempelwinkels.




De afdruk van de eerste stempel is van Studio Art Stamps uit van de sheet "Sanne" van Hermine Koster.
Deze is te koop bij www.joangevaert.nl.

Op picturetrail van Joan kun je bij het kopje voorbeelden Studio Art Stamps een voorbeeldje zien wat gemaakt is door mij.
De afdruk van tweede stempel "You are Mine" is uitgebracht en gemaakt door www.stampinback.nl.
De stempel is door Fred en Ank de Back gemaakt van een foto van mijn opa, oma en mijn moeder! Dit is een hele eer!

De stempelafdruk van de derde foto is van www.artjourney.nl. van de sheet "Kids".
De Nederlandse stempelwinkels zijn goed bezig!

Stamps made by dutch Stamp Shops.
You can look for the adresses (internet) in the dutch text.

1 opmerking:

MadeByMaly zei

Ik vind het zo leuk voor je dat jou stempelontwerp gekozen is tot een echte stempel. Hij is prachtig.
Enne...je ziet het, ik kan alle berichtjes lezen...het is dus gelukt :-)))