dinsdag 2 december 2008

Labels, labels, I love Labels.




Iedereen weet het onderhand wel van mij. Ik ben dol op labels in allerlei soorten maten en materialen. Deze labels heb ik bij Romy in haar winkel "Sctrapstuff and more" op Marktplaza gekocht. Klik op de titel en je komt in haar winkel terecht. Deze labels zijn van Rob and Bob Studio (volgens mij doen dez heren niets of niet veel meer op Scrapgebied).

De eerste label met de polkadots is voorzien van een bloem van Making Memories.
De groene fluwelen brad is ook van Making Memories (Velvet Brads Noteworthy).
Het aapje, ik kan er niets aan doen, is van één van mijn favoriete stempels van Hero Arts en is bewerkt met Glossy Accents van Ranger.
Verder heb ik voor de woordjes een Dymo-lettertang gebruikt.

Op de tweede label heb ik een stempelafdruk gebruikt van American Art Stamp gebruikt.
Deze heb ik ingekleurd met aquarellepotloden en hier en daar voorzien van een Glossy Accent. De tekst heb ik uitgeprint.

Weet je dat wanneer je op sites van de Stempelwinkels kijkt, je de leukste quotes op stempels kunt vinden. Maar je kunt nu eenmaal niet alle stempels kopen. Dus overschrijven is een goede optie. Deze kun je dan weer leuk in een computerbestand zetten. Uitwerken in een bijpassend lettertype. Op de site van www.dafont.com kun je trouwens leuke lettertypes gratis downloaden.

1 opmerking:

Romy zei

Wauw, wat een gave labels heb je ervan gemaakt! Heel kleurig en fleurig: knap gedaan!

En ik voel me vereerd dat je een link naar mijn webwinkel hebt geplaatst:-) Dankjewel!