dinsdag 13 januari 2009

Verjaardagskaart voor mijn vader


Dit is de verjaardagskaart die ik voor mijn vader heb gemaakt voor zijn 70e verjaardag.
Als basis heb ik een mooie enveloppe als kaart gebruikt. Voor de stevigheid een een kartonnetje gestopt. Verder heb ik een restant van de Grungeboard gebruikt. Dus krijg je op zo'n manier een silhouette-effect. Deze heb ik in groene kleur geverfd en met een witte pen geaccentueerd. De cijfers 70 zijn van Grungeboard en voorzien van inkt en tevens geaccentueerd met een witte pen. Het schattige transparante vogeltje is van Maya Road en deze heb ik aan de achterkant geverfd met paintdapper in de kleur Espresso. Aan het knoopje van Making Memories heb ik met lint een labeltje bevestigd. De vlinder en het designpapier komt uit de papierlijn Mira van K&Company.

2 opmerkingen:

Romy zei

Dat heb je weer prachtig gedaan. Heel grappig dat je zo ook de "omgeving van het grungeboard" kunt gebruiken.

MadeByMaly zei

O wat een gave kaart. Je brengt me weer op een nieuw idee Odetta...supermooi!