dinsdag 21 april 2009

Een leuke wedstrijd bij Scrapstuff and More (Romy)


Dit is mijn deelname aan de wedstrijd van Scrafstuff and More.
Op de foto staat Rob. Was ie vroeger niet schattig?!!!
Het was een hele leuke uitdaging om met de stofjes te mogen stoeien.
Aangezien ik niet kan naaien, vind ik dat ik het op mijn manier toch aardig met naald en draad iets ervan heb gemaakt.
Kijk op de blog van Romy scrapstuffandmore.blogspot.com/ en ga de uitdaging aan, want het het is een leuke opdracht.
Wat is de opdracht?
Maak een layout of een kaartje, waarop je iets van stof en/ of vilt gebruikt. Dit mag geen kant-en-klaar embellishment zijn, maar je kunt er heel creatief mee zijn. Je kunt, zoals ik op het kaartje hierboven heb gedaan, zelf een embellishment maken van stof, maar je kunt natuurlijk ook een lapje stof vastplakken/ -nieten of -naaien. Mogelijkheden te over. Je mag je voor de rest helemaal uitleven.
Tot wanneer mag je insturen?
Je mag tot en met 24 mei (2009) een foto van je layout of kaartje insturen. Omdat ik in mijn webwinkel helaas niet de mogelijkheid heb, om alle inzendingen bij elkaar te zetten, zal ik ze allemaal in dit berichtje posten. Ik zal bovenaan mijn blog een link zetten naar dit berichtje, zodat je altijd kunt zien welke inzendingen er al zijn en wat ook alweer de regels en dergelijke waren. Je kunt je layout insturen naar romyveul@hotmail.com
De prijs
De 'jury' zal bestaan uit Angela, mijn moeder en mij. Wij beoordelen alle drie de layouts en kaartjes met een puntenaantal van 1 tot 20. Als je dan uiteindelijk de punten bij elkaar optelt, kun je maximaal 60 punten halen. Degene met het hoogste aantal totale punten, is de winnaar. De winnaar krijgt een tegoedbon om voor 10 euro aan spullen uit te zoeken in de webwinkel.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Jij was snel uitgekraakt hihi .Maar zij is heel leuk geworden.De stof geeft het zelfs wat extra´s.
groetjes Lean.

MadeByMaly zei

Hij is super Odetta! Heel veel succes...

Christie zei

Such a neat idea! Beautiful!