dinsdag 7 april 2009

Lieve Romy, héél, héél hartelijk bedankt!



Van Romy ontving ik vandaag deze mega lieve verrassing! Wat ontzettend lief dat ze deze fotolijst speciaal voor mij heeft gemaakt. De kleuren passen perfect bij elkaar. Het is een fotolijst met een hoog glamourgehalte, echt iets voor een prinses!
Romy had op haar blog http://scrapstuffandmore.blogspot.com/ voor mij een sneakje geplaatst. Een teaser doet het namelijk altijd goed. Ik vond het toen al heel erg mooi.
Met Romy heb ik altijd een heel leuk contact per e-mail en via onze blogs. Romy is een echte innemende persoonlijkheid. Heel verfrissend, vrolijk, lief, getalenteerd, altijd vol belangstelling met waarmee je bezig bent, en warm van karakter. Het is een voorrecht om haar te kennen.
Ik heb deze lijst onmiddelijk ingewijd door mijn mooiste foto hierin te stoppen.
Ik noem dit altijd mijn schrijfsterfoto en deze is gemaakt door mijn schoonzusje Carla in 2005. Het is echt zo'n foto die je altijd op de achterkant van de kaft van een boek aantreft met wat informatie over de schrijfster en waarover het boek gaat.
Genoeg over de foto, Romy, ik ben er ontzettend blij mee en nogmaals héél, héél hartelijk bedankt voor je kunstwerk!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Een plaatje is het geworden.En zo sta je er maar weer extra goed op.
groetjes Lean

Romy zei

Hoi Odetta,

Heel graag gedaan! Ik ben blij dat jij het ook leuk vindt. Het is zo leuk om iets te maken voor een ander die daar zo dankbaar voor is, als jij. Ik ben erg blij dat ik je heb leren kennen. En ik kan niet wachten om je eens in het echt te spreken samen met Marianne.

En de foto die je erin hebt staan is inderdaad schitterend. Wat leuk dat je deze met mijn fotolijstje een mooi plekje kan geven.

MadeByMaly zei

O wat mooi! Wat lief van je Romy. En ook ik vind je een sociale en warme persoonlijkheid.
En de foto blijft super, je staat er prachtig op. (maar eh...nu nog wel een scrapboek schrijven he, waar de foto ook echt achterop kan haha).