zondag 19 juli 2009

Happy Birthday, Mama!

Vandaag is mijn Mama jarig, en ook al zou je het haar niet geven (ik ben bijna grijzer dan zij is), maar zij is 67 jaar geworden. Zij verft trouwens, net zoals ik, ook niet haar haren.

Van harte gefeliciteerd lieve Mama, en Rob & ik wensen jou in je nieuwe levensjaar veel geluk en gezondheid toe.

Speciaal voor haar heb dit verjaardagskaartje gemaakt, uiteraard met waterlelies. De stempel is van Stampinback en ik heb deze met aquarellepotloden ingekleurd. Op de foto is het helaas niet goed te zien, maar ik heb met diepte gewerkt door 2 waterlelies op foamtape te zetten. Het dessinpapier wat ik gebruikt als achtergrond heb, is van Marianne Designs.

Dit keer geen pakkende tekst. De tag staat in het middelpunt van de belangstelling. Het muisje is een afbeelding van Penny Black.

5 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Heel mooi kaartje en leuk hoe je de tagmaker gebruikt! Proficiat voor je mama ook!

Marlieke zei

Proficiat met je moeder Odetta. Mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.

Romy zei

Gefeliciteerd met je moeder! De foto van haar is schitterend. Net als je kaart trouwens:)

Unknown zei

O,dit is lachen mijn moeder is vandaag.........jajaja ook jarig zi is 69 geworden.Gefeliciteerd met je moeder enuhhh dit mogen we niet vergeten.Grappig he.
gr,Lean.

MadeByMaly zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder...sorry dat ik het iets te laat lees. Ik hoop dat zij (en jullie natuurlijk) een hele fijne dag hebben gehad.