zondag 20 september 2009

Zomaar wat kaarten made by me





Dit ziet er ingewikkelder uit dan dat in de werkelijkheid zo is. Op de markt heb ik een keer organzastof voor € 2,00 per meter gekocht. Ik heb een dun strookje geknipt en om het achtergrondvel heen geknoopt. De 2 uiteinden van het geknoopte strookje heb ik opgerold en vastgezet met een parelbrad. Het lijken nu net roosjes.




Dit zijn 2 kaarten samengesteld uit losse onderdelen. Bij mij zwerven nogal wat stempelafdrukjes. Gewoon wat uitproberen met schuiven en kijken hoe het gaat worden.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi hoor en vooral je organza super.
gr,lean

Romy zei

Supermooie kaartjes! En het idee om met organzalint bloemen te maken is zo gaaf. Het lijken net hele dure bloemen van Prima., maar niets is minder waar. Knap werk!

SCRAP TALK zei

Het was het wachten zeker waard! Superkaartjes van jouw hand en erg origineel!

MadeByMaly zei

Mooi! Vooral de hi there is bij mij favoriet!

Jolanda zei

Wat is die moonbaby toch mooi he...mooie kaarten Odetta,je heb niet stil gezeten!