zondag 1 november 2009

Inhoud verjaardagsboekje voor Rob

Bij het merk "Cosmic Cricket" hadden ze bij de lijn "Haunted" een dubbelzijdig vel met Journal Cards. Die heb ik dus als basis voor het boekje gebruikt. Daar hoort natuurlijk ook an haunted house bij. Zo'n huis waarbij je tijdens een spookfilm jezelf afvraagt waarom men überhaupt hier naar binnen zou willen gaan. Dat is toch vragen om problemen!



Deze journalcards zijn opgepimpt met embellishments van "Jolee's" en de "Xenos".



Hier zie je een foto van Rob bij onze in de achtertuin. Hij kijkt hier met opzet een beetje eng. De titel "Robbie Kruger" is ontleend aan de personage "Freddy Kruger" uit de filmreeks "A nightmare on Elm Street. Freddy Kruger zei altijd het volgende: "I'm your worst nightmare!"


Rob draagt hier zijn favoriete jas, een zwarte driekwarts waxcoat en een echte "Stetson"-hoed.




"Ding Dong the Witch is gone" vind ik een geweldige uitdrukking en het klinkt lekker. Ik gebruik deze uitdrukking bij hele onaardige vrouwen! Toen ik Rob leerde kennen, was hij toezichthouder aan het bad van een kuuroord. Normaal gesproken leer je een badmeester op je achtiende kennen, maar ik was 28! Ik ben een laatbloeister zullen we maar zeggen. Voor de grap noemde ik hem wel eens "Batman" in plaats van badman.


De schitterende zin "Keep the Vampires from your door" komt uit het ultieme huiver liefdeslied "The power of Love" van "Frankie goes to Hollywood.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er weer gaaf uit leuke teksten ook.Hij is er vast heel blij mee.

Romy zei

Wat heb je die quotes allemaal mooi verwerkt. En ook zo leuk waar je je inspiratie allemaal vandaan haalt: uit liedjes, films... Supermooi gedaan!

Jolanda zei

Alle halloween dingen zijn super.Ik hou van het sfeertje...dat griezelige...mmm...

SCRAP TALK zei

Robbie Kruger: haha; waar haal je het! Ik vind die quotes echt te gek allemaal. Mooie details!
Ik wou eigenlijk ook een mini maken met halloween maar ik kon niet zoveel emblishments vinden direct :-(( Ik ben dus nu al op zoek voor volgend jaar!
Als jullie bij Xenos moesten komen, mogen jullie mij altijd een vlopje vullen met spulletjes van halloween vandaar... Ik zal jullie graag betalen voor de gemaakte kosten en moeite! Allé, als er tenminste nog iets te vinden is na halloween :-))
xxx
C.