dinsdag 9 maart 2010

Een verjaardagskaartje



Even tussendoor ook nog een verjaardagskaartje gemaakt.


Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van Making Memories designpapier uit de lijn Noteworthy en van de schitterende Eline's vintage paperpads (Marianne design). Ik heb op een grote brad het meisjeshoofd uit een Eline's vintagepad vast geplakt en voorzien van een laagje Ranger Glossy Accents. Van een stukje breed tule lint heb ik een bloem genaaid. De pebble is niet echt een pebble. Het is een glassticker. Ik heb een mini poëzie-plaatje op een muziekpapier geplakt. Hierover komt een glassticker en deze heb ik uitgeknipt.


De kantjes uit jouw verrassingenveloppe, Jolanda, kwamen hierbij zeer goed van pas. Dank je wel!!


Deze kaart is voor mijn schoonmoeder die zeer binnenkort jarig is.

7 opmerkingen:

Birgit zei

Gefeliciteerd met je gast dt!! en je hebt een schattig kaartje gemaakt!

Unknown zei

Gaaf kaartje is ze vast weer heel blij mee....heerlijke kleurtjes.
gr,Lean.

Jolanda zei

Mooie kaart,fijn dat je de lintjes kon gebruiken!

Romy zei

De zelfgemaakte bloem met het schattige meisje erop is zo mooi romantisch...echt geweldig! Schitterende kaart!

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart is het geworden!!

Groetjes Jolanda

SCRAP TALK zei

Heel romantisch! Om bij weg te dromen!
xxx
C.

Christie zei

What a gorgeous card! Your mom will love it!