woensdag 31 maart 2010

Oeps, alweer bijna pasen!

Ik ben overvallen met feit dat het alweer bijna pasen is. Tja, ik had dit natuurlijk bij voorbaat kunnen weten. Iedereen was op zijn blog op een of andere manier hiermee bezig.

Dus heb ik dit jaar mijzelf heel makkelijk hiervan afgemaakt. Vorig jaar had ik deze schattige paashangers met een afbeelding uit de gouden kinderboekjes tijdens de opruiming van de paasartikelen van Albert Hein gekocht. Dit jaar hebben ze deze hangers weer bij de AH. Als je een voordelig gokje wil wagen, en je wilt deze hangers ook, wacht dan even dat de paasdagen voorbij zijn.

Met een garment pin uit de lijn "Vintage Findings" van Making Memories heb ik een stempelafdrukje van Cats Lifepress vastgemaakt aan de hanger. Aan de pin heb ik een geel geruit lintje vastgeknoopt.
Uiteraard kun je deze chipboardhangers ook gebruikten voor kaarten, lay-outs, op een deksel van een doosje waarin zich paaseitjes kunnen bevinden etc.

Alvast hele fijne paasdagen toegewenst!

10 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi,ik heb ze ook.Ben nogal fan van de goudenboekjes,leuke voorlees verhaaltjes!
Ze zijn schattig en ik wil idd wachten op de uitverkoop om ze dit jaar weer te scoren!(ze hangen in de "kinder" paasboom)

MadeByMaly zei

Dank je wel voor de superleuke hanger. Hij hangt binnen in de pot met narcissen! Echte lente (want buiten is het niet zo veel soeps).

Unknown zei

Ja ook namens mij en ron en het beesten spul bedankt voor deze lieve hanger en jullie ook fijne paasdagen.
gr,Lean.

Romy zei

Vandaag viel bij mij zo'n schattig eendje in de bus...ik werd er blij verrast door. Hartstikke bedankt. Hij is super en heeft al een ereplaatsje gekregen aan onze paastak:)

Peet zei

Wat zijn ze ontzettend leuk, Odetta!! Super schattig!

Marlieke zei

OOk namens mij ontzettend bedankt! Ik was erg verrast om deze leuke hanger in mmijn brievenbus te vinden!

Saskia zei

Ooooh... zo lief en schattig!!
Ik wens je alvast fijne Paasdagen!!

Groetjes, Saskia :)

SCRAP TALK zei

Hoy Jolanda,
Prachtige kaartjes heb je gekregen!
Ik ben helemaal weg van jouw creaties! Ik bewonder ze al lang via blog van Odetta!
Er staat een verrassing voor jou op mijn blog!
Fijne dag!
xxx
C.

Christie zei

I love everything about these!

Thank you for your sweet comments about Cooper. He's so fun!

ilserillaert@hotmail.com zei

Hey

Heb je deze hangertjes nog?
ZO ja, ben je niet geinteresseerd om ze me te verkopen?

Alvast bedankt!