dinsdag 8 juni 2010

Deze kaarten zijn gemaakt met het designpapier uit de lijn Marocco van Cherry Arte. Ooit zag ik Marianne (http://madebymaly.blogspot.com/) met dit designpapier kaarten had gemaakt en ze dat dit papier door de Cuttlebug gehaald. Dit overtuigde mij volkomen dat je niet altijd alleen maar cardstock voor de Cuttlebug hoeft te gebruiken, want designpapier kan ook. De stempel die ik gebruikt heb is van We R Memorykeepers en komt uit de lijn Vintage Blue. Het bestaat uit twee vogelstempels, namelijk een inkleurstempel en een contourstempel. De bloemen zijn uit designpapier uit de geweldige lijn Spring Fling van Pink Paislee. En zie je: alweer geen Prima Marketingflowers! Verder zijn er label-/tekststempel van Hero Arts gebruikt.





7 opmerkingen:

Marlieke zei

Leuk!!! En ja...vogeltjes zijn ALTIJD goed he?!

MadeByMaly zei

Heel mooi weer Odetta...we hadden het er vanochtend nog over, het leukste van scrappen vinden we nieuwe dingen uitproberen/verzinnen en daar weer verder op borduren (eh...figuurlijk dan) en daar ben jij erg sterk in.

Jolanda zei

heel mooi wat een mooie kleuren zeg,super!!

Romy zei

Het geeft inderdaad een heel mooi effect als je dessinpapier met de Cuttlebug maakt! Volgens mij ben je nu al fan van dit handige apparaat. En deze kaarten zijn zo mooi geworden! Ik vind het ook erg leuk zoals je de vogel stempel hebt gebruikt.

Unknown zei

wat een liefie mooi kleuren ook.

SCRAP TALK zei

Prachtig!
xxx
C.

Christie Bryant zei

Oh! These are fabulous! I love the embossed backgrounds!