zondag 25 juli 2010

You lighten my day!



Een vriendin van mij grapte dat er geen label op mijn blog van Rob staat. Maar Rob houdt zich niet zo bezig met mijn blog, hij heeft zo zijn eigen dingen zoals het geven van trainingen aan de jeugd en zelf lekker voetballen. Dus vandaar deze mini lay-out.


Maar één ding is wel zeker, hij maakt mij met kleine dingetjes heel erg vrolijk. Zoals gisteren bijvoorbeeld. Dan hoor ik hem ineens vanaf de zolder het volgende roepen: Hé, Odetta, dit nummer is voor jou!!! Dan draait hij met zijn pick-up "With or without you" van U2, omdat hij weet dat ik van deze groep houdt.


Deze foto is genomen in Park Güell te Barcelona tijdens onze vakantie in 2006. Hij is toen ook nog naar de kapsalon (dat was pas een dag later na ons bezoekje aan het park) in de buurt van ons hotel geweest. Zijn haar was nog nooit zo goed geknipt. Misschien moeten wij nog maar eens een keer naar die kapsalon in Barcelona terug, schat??!!!

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Ga,ga naar Barcelona en geniet!!!(is het niet in het echt,dan in gedachten herrinneringen kunnen ook heel mooi zijn)
Je L.O van je verkering is mooi!!en het zijn de kleine dingen he!!!
(soms vergeten we het wel eens,ik wel in ieder geval...)En dat hij dan voor jou speciaal een plaatje draait,ach wat lief!!!

Marlieke zei

Hee wat leuk dat je ook een LO over Rob gemaakt en geplaatst hebt. En je verhaal erbij is ook weer leuk om te lezen! Die kleine dingen he...die doen het hem. Ik heb ook eens ooit een foto van Maarten en mij samen gescrapt en daarbij de titel: geluk zit in kleine dingen.

Romy zei

Zo te horen is Rob een echte lieverd. En je hebt een prachtige layout over hem gemaakt. Heel sierlijk en elegant, maar toch ook weer stoer en mannelijk. En die kandelaar is gaaaaaf!

Unknown zei

oooo dat zegt wel iets over zijn kapper hihihihi.De lo is super geworden meestal willen de mannen niet zo op de foto[uhh ikke ook niet eigenlijk en ik heb wel een goede kapper].De titel en de gave stempel van de kroonluchter TOP!!!!Dus vind hij het vast niet er om zo op je blog te stalen,,,,,,,,doeggggggggggg.

SCRAP TALK zei

Hoy Odetta,
Mooie lo.! Heel gaaf met die kandelaar!
Leuke foto! ... Van een knappe man ook ;-))
Fijne dag!
xxx
C.

Jolara zei

mooie lo, prachtig geheel ! GR Joyce

ps ik heb een leuke blogcandy, een silent setter

MadeByMaly zei

Geweldig mooi Odetta en wat een mooie foto van Rob!