maandag 18 oktober 2010

Een babykaart voor mijn deelname aan de Scrappers Challenge Blog

Mede door de blog van Lean (http://scrapselsfromlean.blogspot.com/) raakte enthousiast om mee te doen met de babykaart-challenge van Scrappers Challenge Blog. Ik maak niet zo heel vaak babykaarten meer (ik bevind mij in een groep van 40-plussers, hahaha), dus vond ik het een echte challenge voor mij. Kijk dus op de blog http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/ waar de babykaart aan moet voldoen.

Ik heb gekozen voor een neutrale, vintage babykaart, wat zowel voor een jongen als voor een meisje kan. Het designpapier met de sterretjes komt uit de oude lijn Maison van K & Company. Het witte met groene stippeltjes designpapier komt uit een oude kerstlijn FaLaLaLa van Making Memories. De nostalgische kinderwagen is met de hand gestempeld op papier met een perkamente uitstraling. De tekst is met de hand gestempeld.

Je zult misschien wel zeggen: Hé, dit lijkt wel de kinderwagen uit de lijn Lullaby Lane van Webster's Pages. Maar het is een stempel. Je ziet steeds vaker dezelfde afbeeldingen bij de scrapbookmerken, stempels en bij de woonaccessoires voorbij komen. Dit komt doordat de gebruiksrechten van de afbeeldingen verjaard zijn en zodoende kan dus iedereen deze afbeeldingen zonder problemen in hun ontwerpen gebruiken.

8 opmerkingen:

Jolanda zei

het is een heeeeel mooi kaartje en dat is nu de bedoeling van een challenge he....geweldig mooi,heel lief kaartje!!!

Romy zei

Waaauuuw. Dit kaartje is zo zoet en romantisch. Een echte, perfecte babykaart! En die kinderwagen is prachtig en doet ook mij heel erg denken aan de Webster's kinderwagen, die overigens erg mooi is:)

SCRAP TALK zei

Hoy Odetta,
Prachtige babykaart! Zo helemaal anders en zo mooi! Die stempel doet het hem helemaal!
Fijne dag!
xxx
C.

Unknown zei

zo lief geworden je kaartje heerlijk vintage....kom maar op baby!!

Karin Wouters zei

Wat een schattig kaartje...Vintage kaarten vind ik altijd helemaal het einde!!

Cora zei

wat een schattig kaartje... er staat iets voor je op mijn blog...

Jolanda zei

Wat een super mooi en lief babykaartje is dit geworden!

Groetjes Jolanda

jaz lee zei

Lovely baby card! love these vintage strollers ;) ;) and ooo your card using the House of three stamps is GORGEOUS!!! i have the same stamp set but yet to use it ;)
Have a great Tuesday!!!

and your message just make me smile ;) i wish to go to the Netherlands one day too ;) I know, it's a beautiful place...;) and teh best part of it, is to get to meet you my friend ;)
love,jaz