maandag 13 december 2010

Een bekentenis!

Het beste paard van mijn blogstal ben ik helemaal vergeten met haar verjaardag (22 november jl.), namelijk onze Lean de Ruiter (http://scrapselsfromlean.blogspot.com/). Dat was dus een dikke oeps voor mij toen ik tot mijn grote ontsteltenis hier te laat achter kwam. Maar het is nooit te laat voor Lean om alsnog een verjaardagwens te doen. Dus is deze bovenstaande kaart met een cadeautje sinds gisteren naar haar onderweg. Het is door de staking van TNT even afwachten wanneer het aankomt. Ik wens Lean in haar nieuwe levensjaar heel veel geluk, gezondheid en creativiteit toe!

4 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Oeps!
Een hele mooie verjaardagskaart!
xxx
C.

Romy zei

Ik weet zeker dat Lean het je onmiddelijk vergeeft als ze dit kleine meesterwerkje in de brievenbus ontvangt. De tekst is zeer toepasselijk bij de stijlvolle wensput.

Jolanda zei

Wat een mooi kaartje en je mag wel eens wat vergeten he.....overkomt iedereen!!

Unknown zei

hihihi hij is binnen hoor en super gaaf ...bedankt.
groetjes,lean