zondag 5 december 2010

Klassieke kerstkaarten

Ik publiceer nu alle kerstkaarten, want ik wil ze vandaag op de post gaan doen. De post gaat namelijk staken en deze staking gaat op dinsdag a.s. al om 19.00 uur in. Want het zal toch niet zo zijn dat ik voor het eerst in mijn leven de kerstkaarten op tijd klaar heb en ze pas volgend jaar bezorgd zullen gaan worden. No way.

Ik hou van het maken van kerstkaarten in verschillende stijlen. Zo kan ik van alles uitproberen, wat overigens heel erg leuk is, en raak ik niet verveeld. In dit berichtje zie je kerstkaarten in de klassieke stijl.

De stempelafdruk is gemaakt met de stempel Reindeer Collage van I brake for Stamps. Ik vind dit een schitterende klassieke afbeelding. Deze op papier met een perkamente look met VersaFine van Tsukineko in de kleur Sepia. Met de hand heb ik de steekjes gezet. Een hulsttakje geknipt uit een kit voor ATC-'s wat ik van mijn zeer talentvolle vriendin Jolanda Simons (http://jolandascrapsels.blogspot.com/) heb gekregen. Verder heb ik hier een stukje designpapier "Tartan Plate" uit de kerstlijn Jovial van Basic Grey gebruikt. De vilten glitterstersticker is van de Xenos.


De stempelafdruk is gemaakt met de stempel Snowflake Collage van I brake for Stamps. Deze sneeuwvlok heb ik 3D uitgewerkt. Het designpapier is van Basic Grey.

5 opmerkingen:

Jolanda zei

heb je dat van mij gekregen....hahaha,dat weet ik niet meer...Wel heel mooi die hertenstempel is geweldig!!
Fijne dag!!!

Romy zei

Wauw, ik heb weer een hele tijd kwijlend op je blog doorgebracht (dus als je kerstkaartjes nat zijn geworden, dan komt dat door mij, hihi). Deze twee kaarten zijn gewoon mega-geweldig! Die hertstempel heeft mijn hart veroverd:)

Marlieke zei

Het was weer een plezier om al je blogpublicaties stuk voor stuk te bekijken. Je hebt veel inspiratie gehad zeg. Heerlijk! S

Unknown zei

gaaf geworden en de herten stempel is super cool.

MadeByMaly zei

Super Odetta, wat ben je toch talentvol!