zondag 5 december 2010

Let it snow, let it snow, let is snow!

Nu had Webster's Pages 2 nieuwe, schitterende kerstlijnen uitgebracht. Ik vind het een geweldig merk en ik heb altijd de "petite papers" van ze in huis. Ook heel erg fijn dat het dubbelzijdig is. Nu ik heb maar 2 kerstkaarten met de nieuwe lijn gemaakt. Maar het overige papier zal ooit wel een keer van pas komen. Hiervoor heb ik per kaart een minivel (15 x 15 cm) gebruikt. De sneeuwpop-embellishments heb ik ooit bij de Blokker gekocht. Het tekstafdrukje komt uit de kerststempelset van Talent (Trekpleister, Kruidvat). De ijskristallen en de sneeuwster zijn gemaakt met de CreaTables van Marianne Design.





4 opmerkingen:

Jolanda zei

wat mooi en wat een leuke sneeuwpoppen...mooi mooi mooi!!

Romy zei

Ik ben ook helemaal weg van de Webster's kerstlijnen en dan vooral deze, met alle mooie traditionele kleurtjes. Je hebt er twee prachtige kaarten mee gemaakt. De glitter maakt ze helemaal af.

Marlieke zei

Deze vind ik ook al zo leuk! Die sneeuwpoppen zijn erg mooi!

Unknown zei

sneeuwpoppen en vlokken doen het altijd goed ...mooi hoor!!