woensdag 30 maart 2011

Kleurrijke kaarten

Momenteel kom ik maar weinig toe aan het maken van een layout of veel liever nog een mini-album. Het lijkt onderhand meer een kaartenblog aan het worden. Maar ondertussen leer ik veel van het maken van kaarten wat alleen ten goede kan komen voor de layouts van de eventuele mini-albums later.


Deze kaart is een combinatie van verschillende merken designpapier. De enveloppe, die ik met behulp van een malletje heb gemaakt, is een neppie. De kroontjespen is met de hand gestempeld, uitgeknipt en daarna opgeplakt. Het schattige hondje is een poesieplaatje.


Van mijn moeder heb ik ooit grote violen op een elastiekje gekregen. Volgens mij zijn zij bedoeld als decoratie voor in het haar. Nee, niet voor mijn haar, hoor, hahaha. Maar mijn moeder ziet gelukkig ook in allerlei dingen verschillende mogelijkheden. Dus is het weer een "bloemenkindje" geworden.
Ik vind de cut out-vellen van het merk van Crafty Secrets heel erg mooi. Alleen al het uitknippen hiervan. En geloof me, ik heb al heel wat items uitgeknipt. Voor persoonlijk gebruik heb ik altijd graag wat verjaardagskaarten op voorraad, zodat ik niet op het allerlaatste moment een kaart moet maken. Want dan lukt het mij niet zo goed om een mooie, passende kaart voor de jarige te maken.

4 opmerkingen:

Romy zei

Wat mij betreft hoef je niet te stoppen met kaartjes maken hoor;) Ik ben namelijk helemaal weg van al jouw prachtige kaarten. Deze zijn ook alweer zo mooi allemaal! En ik vind het feestelijke cupcakeje op de onderste kaart superschattig.

MadeByMaly zei

En ook ik vind jou kaartjes helemaal geweldig, al vind ik jou mini-albums ook super, ik bekijk de mini-albums die ik van jou heb mogen ontvangen zeer regelmatig! Ook mensen die hier op bezoek komen pakken ze regelmatig op om ze beter te bekijken en ze vinden ze altijd prachtig. Maar dat geldt natuurlijk voor al jou creaties, het zijn allemaal immers echte 'Odetta's'.

Marlieke zei

Ik hou er ook van om wat kaartjes op voorraad te hebben. Altijd fijn, zeker als je net zoals ik met vlagen even enkele weken helemaal geen tijd hebt om te scrappen (zoals deze week bijvoorbeeld en volgende week volgt nog zo'n week). Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd met allerlei materialen, leuk!

Unknown zei

gave kaarten hoor en ze vervelen zeker niet ...dus ga maar lekker door met freubelen.