dinsdag 7 juni 2011

Some Artsy Stuff

Het moraal van het verhaal van het bovenstaande plaatje is: Knap zijn is meegenomen, maar het hebben van een talent is nog veel beter! Het achtergrondpapier is een restje designpapier van Rouge de Garance.




Van Romy Veul (http://scrapstuffandmore.blogspot.com/) had ik voor mijn afgelopen verjaardag deze semi-transparante pockets uit de lijn "Vintage findings" van Making Memories gekregen. Soms weet je nog niet precies wat je hiermee kunt doen, maar ooit komen ze van pas zoals nu. In de pockets heb ik afbeeldingen van zeemeerminnen gestopt, die ik eerst voor de stevigheid op een correspondentiepapier heb geplakt. Ik heb bij beide pockets een eyelet geplaatst en ze voorzien van een stempelafdrukje van een waterlelie (bewerkt met glitterlijm) geplakt. De pockets zien er nu heel dromerig zacht uit.

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Mooi je kaart en de tekst is helemaal geweldig!!en ik je kado van Romy is super mooi verwerkt!!
Heel gaaf!!!

Unknown zei

Super gave kaart en een top tekst..en met Romy haar kadootje wist je ook wel raad.

MadeByMaly zei

Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. Je bent echt de 'queen of the quotes', ik schrijf hem weer op in het boekje dat ik van je heb gekregen.

Odetta zei

Hello Anil,

Thank your for your compliments.

No, I did not hire someone to do it for me. The colors are chosen from the color scheme which is provided by blogspot.com during the making of the layout of my blog. The layout is not spectaculair, but I just like the color green. It suits with most of the colors. In the header I have placed a photo (taken by me). With the computer program Paint I have placed the words garden and blog.

I am not a webdesigner, I am just a user of Blogspot.com.

Good luck, wishing you all the best with creating your very own blog.

Kind regards, Odetta

SCRAP TALK zei

Mooi!
xxx
C.