donderdag 11 augustus 2011

Gewoon een romantisch kaartje.

De minipaperpad van Pink Paislee uit de lijn Butterfly Garden lag al een tijdje bij mij onaangeraakt te liggen. Dus werd het de hoogste tijd om hiermee iets te gaan doen. Na wat knip- en schuifwerk, de vlinders met glossy accents (Ranger) bewerkt te hebben, heb ik dit kaartje hiervan gebrouwen. Overigens voor het beinkten van de randjes gebruik ik altijd een Colorbox inktblokje in mijn meest favoriete kleur Sepia Black. Een kleur om te onthouden wanneer je van vintage houdt of wanneer het niet te zwart mag worden. Deze kleur is altijd goed!

5 opmerkingen:

Romy zei

Ik vind dit ook zo'n mooie lijn en je hebt er een prachtig mooie kaart mee gemaakt! Heel mooi vintage en met zulke mooie details!

caroline zei

hallo Odette

mooi kaarten die je altijd maakt hé !
't is nie omdat ik nie reageer dat ik ze niet zie hé ;)!
die mallen "man met paraplu" zie ik wel graag en denk ze te bestellen .
nu is mijn vraag hoe krijg je deze dan in verschillende papier soorten zoals op je kaarten ?

groetjes uit watou caroline

Unknown zei

Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt gaaf papier ook!
groetjes,Lean

Marlieke zei

Oh Odetta deze is ook erg mooi! En altijd leuk om je tips te lezen!

MadeByMaly zei

O wat mooi weer!