maandag 28 november 2011

Een inspiratie-momentje!

Je hebt allerlei blogs die je inspiratie geven over kleurensamenstellingen. Zelf ben ik bij een Doe-het-zelf-winkel altijd wel te vinden bij de verfstaaltjes. Het lijkt mij een heerlijk beroep om namen te verzinnen bij verfkleuren. Zoiets van: "Deze kleur klinkt als......... en ik geeft het de naam........". Blablabla.

Zo kun je dus voor je huis een moodboard maken. Maar je kunt er ook een lay-out in de stijl van een moodboard maken. De grootte van deze lay-out is A5.


Bij de namen Aquarel en Boetseerklei moest ik meteen aan mijn moeder denken. Aquarelleren en boetseren behoren naast het bloemschikken tot haar grote passies. Vandaar dus de titel "Creatieve Vlinder".

Mijn moeder werkt heel verfijnd en werkt alles netjes af. De muren hebben namelijk ook ogen, hahaha.

4 opmerkingen:

MadeByMaly zei

Wat mooi en geweldig bedacht en uitgewerkt Odetta! En dat allemaal in mijn favoriete kleur haha.

Unknown zei

Super gaaf en een heerlijk idee ook.De kleuren die je gebruikt zijn top hoor..
groetjes,Lean

Romy zei

Wat een geweldig idee! In een ver verleden heb ik de verfstaaltjes ook nog eens gespaard. Helaas is de bouwmarkt in Uithoorn inmiddels verhuisd, waardoor ik niet meer zo makkelijk aan de kaartjes kan komen. Na het zien van jouw geweldig mooie creatie gaan mijn handen alleen nog maar meer jeuken:) Prachtig! Ook het verhaal erachter:)

Marlieke zei

Haha geweldig!!!!!!!! Mijn mega-complimenten aan jou. wat een creativiteit en wat een mooi resultaat! Heb er weer eens geen woorden voor, maar ik hoop dat je uit deze reactie op kunt maken dat ik enthousiast bent, haha.