vrijdag 30 maart 2012

Een verjaardagskaartje voor mijn Buuf!




Een tijdje geleden was mijn buurvrouw jarig. Voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Tussen mijn Jolee's vond ik nog vellum anemonen. Ze zaten in een lelijk vaasje, dus heb ik heb ik de bloemen maar afgeknipt. Anemoontjes zijn o.a. de lievelingsbloemen van Anouk. De afbeelding is een nostalgische kaart die ik bij "Het Witte Luik" (http://hetwitteluik.marktplaza.nl/) heb gekocht. Het frame is van My Mind's Eye en die zit met foam tape bevestigd. Op de achtergrond nog een reststukje kerstpapier van Webster's Pages, de kerstballen zitten onder het frame verstopt, hahaha.


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een heerlijk romantisch kaartje, je buurvrouw mag blij met je zijn! Wat wij scrappers toch niet allemaal kunnen gebruiken hè ;-) Groetjes, Ira