dinsdag 13 maart 2012

Kaarten in Opdracht

Van mijn moeder en schoonmoeder krijg ik regelmatig een opdrachten om kaarten te maken voor speciale gelegenheden. Zelf vind ik dit uiteraard een enorme eer en dan doe ik mijn uiterste best om een passende kaart te maken waarmee zij goed voor de dag kunnen komen. Het zijn best wel uitdagingen, want het gaat om huwelijksjubilea en leeftijden met getallen waarmee ik zelf nog geen ervaring heb.

Dit is een kaart in opdracht van mijn moeder voor zeer dierbare vrienden van mijn ouders die inmiddels alweer 60 jaar getrouwd zijn. Het getal 60 zie je op deze kaart niet, maar de ribbon slider met de diamantjes verwijst symbolisch naar dit huwelijksjubileum. 60 jaar bij een huwelijksjubileum wordt ook wel het diamantenhuwelijk genoemd.



In opdracht van mijn schoonmoeder heb ik deze verjaardagskaart voor een zeer goede vriendin van haar gemaakt. Het is een zeer nostalgische, vrouwelijke kaart geworden. Hier wordt de leeftijd 80 jaar wel genoemd, het is zeer bijzonder kroonjaar. En er zal vast wel lekkere taart op het feest gegeten zijn.

3 opmerkingen:

Unknown zei

De kaarten zijn weer echt odetta's kaarten. Vintage en erg mooi, ik houd daar wel van!

Romy zei

Jouw familieleden mogen in hun handen wrijven met zo'n creatief bijtje in hun familie:) Je kaarten zien er geweldig uit!

MadeByMaly zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Heel stijlvol.