dinsdag 28 augustus 2012

Een naaigereitje voor mijzelf

Voor mijzelf heb ik dit naaigereitje gemaakt.




Dit speldenkussen was eigenlijk onze trouwringenkussentje wat ik bekleed heb met kant, parellint en zijden roosjes. Op zo'n manier krijgt een trouwringkussentje een tweede leven.


Verder heb ik een tag gemaakt, hier zit het lint waar onze trouwringen aan vast gestrikt zaten er omheen gewikkeld. Puur om een emotionele reden.

 
Hier een klein voorbeeldje hoe ik een speldenrozet heb opgepimpd. Zo valt het plastic van de rozet niet zo op. De bloem zit met een klittenbandsticker bevestigd.

6 opmerkingen:

Fenny zei

Hoi Odetta
Je mag wel een plank erbij nemen om al deze mooie potten neer te zetten.
Ze zien er heel leuk en gezellig uit.
Leuk dat jullie trouwring kussentje nu een ereplaats heeft.
Dan ligt het in elk geval niet in een lade ofzo.

Groeten Fenny

Romy zei

Volgens mij is jullie huis inmiddels een klein museum met al die prachtige handgemaakte home deco. Ook deze gedecoreerde naaigerei ziet er schitterend uit!

Unknown zei

Gaaf leuk ook dat je ,je trouwring kussentje hebt gebruikt.
groetjes,Lean

Rozen van papier zei

Leuk zeg! Ik vind het speldenrozet ook erg mooi!Waar zou ik die rozetjes kunnen kopen, is een beetje moeilijk bij ons.

Groetjes Janny

Unknown zei

Oh oh wat mooi weer allemaal Odetta! Die speldenrozet! Is echt helemaal te gek geworden zeg! En die tag is natuurlijk echt zo bijzonder, dat is iets om te koesteren! Liefs, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Rozen van papier zei

Bedankt voor de goede tip! Leuk hoor!

Groetjes Janny