dinsdag 9 oktober 2012

Het einde van Somerset Garden Blog!

Lieve blogmeisjes,

Vandaag op 9 oktober 2012, precies 4 jaar na het onstaan van Somerset Garden Blog, neem ik met pijn in mijn hart afscheid van deze blog!

Dit besluit heb ik zeer onverwacht genomen, maar er moet wat meer rust voor mij in mijn leven komen. Momenteel is het bloggen voor mij meer een opgave geworden en mijn gratis fotogeheugen bij Blogspot.com is nu na 4 jaar echt op, hahaha! Nu ga ik mijzelf focussen op andere dingen, die nu meer prioriteit verdienen. En houd ik o.a. meer tijd over om zelf creatief bezig te zijn. Maar op een of andere manier zal ik het wel heel erg gaan missen.

Toch kijk ik op een zeer positieve manier hierop terug. Het bloggen heeft mij echte, bijzondere en waardevolle vriendschappen en zeer leuke contacten opgeleverd. Verder heb ik geprobeerd om op eenvoudige wijze te laten zien dat je met echt weinig materiaal en met weinig toevoegingen op een laagdrempelige manier leuke creaties kunt maken.

Nog enkele van mijn meest favoriete adresjes op alfabetische volgorde die ik graag met jullie wil delen en allemaal op hun eigen speciale manier meer dan de moeite waard zijn om te bezoeken:
  • Fenny's Labels, voor o.a. prachtige stoffen labels en fournituren;
  • Frida's Creations, voor schitterende zelfgemaakte embellishments;
  • Het Witte Luik, voor o.a. mooie vintage plaatjes, kant en wat jij maar op creatief vlak gebruiken kunt;
  • 't Hobbyshoppie, bij Karin vind je altijd wel iets van je gading, met welk onderwerp je ook bezig bent bij met het scrappen of het stempelen;
  • Made by Maly, Marianne heeft een zeer klantvriendelijke webwinkel, verkoopt kleine setjes scrapproducten, snijdt het papier doormidden en is zeer op de hoogte van de nieuwste hypes;
  • Scrapstuff and More, Romy heeft lekker van alles los te koop en heeft altijd prachtige vellen in de uitverkoop;
  • Scarborough Shop, de winkel waar je lieve cadeautjes tegen zeer betaalbare prijzen vindt die  Anita helemaal zelf maakt van stof.
Rest mij nog iedereen die mijn blog ooit heeft bezocht en daarbij ook nog eens leuke feedback heeft achtergelaten, met heel mijn hart te bedanken! Het wil niet zeggen dat ik nooit meer ga bloggen, want zeg nooit NOOIT. Maar nu even niet.

Jullie blogs zal ik wel zeer zeker in de gaten houden, want jullie zijn allemaal zo bewonderingswaardig talentvol!!!

Liefs, Odetta XXX

11 opmerkingen:

Marlieke zei

Shocking news Odetta.
Wat een mooie laatste blogwoorden. Ik hoop dat we elkaar zeker nog eens 'spreken', in welke vorm dan ook. Bedankt voor het delen van je mooie creaties. Ik heb ervan genoten.

Fenny´s Labels zei

Goh Odetta.

Wat een beslissing
Ik zal je blog missen
Het is het eerste wat ik elke dag doe.Even kijken wat je gemaakt en geschreven hebt.
We houden zeker contact .
Ik heb veel steun van je gehad in moeilijke en in leuke tijden.
Je hebt een heel warm hart dat je met andere mensen deelt.
Ik hoop dat je wel nog mooie creaties blijft maken.
Geniet van je familie en veel sterkte.


Lieve groeten van Fenny

Unknown zei

AAAccchhhh maar ik snap t wel hoor en ja er zijn zeker belangrijker dingen dan bloggen.
Bedankt voor al je leuke blog berichtjes lieve groetjes,Lean.

Rozen van Papier zei

Hè wat jammer joh, vond juist dat je een leuk blog had! Je andere blog ook gesloten?Jammer dat je dan niet meer langskomt ook bij ons? Kan ook nog.
Ja het bloggen kost enorm veel tijd he? Veel succes en lekker uitrusten.

Tot een volgende keer misschien,

Liefs Janny

Unknown zei

Dit komt volledig onverwacht en vind ik ook écht enorm balen... maar soms moet je moeilijke beslissingen nemen. Ik ben in elk geval heel erg blij dat ik jou via het bloggen heb leren kennen en ook al stop je met het bloggen, dit is zéker niet het einde van onze fijne vriendschap en onze swaps! Je hebt mijn (blog-)leven in elk geval verrijkt en dat vind ik zeer waardevol! Heel veel liefs, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

Romy zei

Jeetje, wat jammer! Ik heb vier jaar lang genoten van al jouw inspirerende blogposts met leuke verhalen, mooie foto's, prachtige creaties en vaak ook een goede dosis humor. Ik weet nog goed dat we ongeveer tegelijk begonnen met bloggen en zo elkaars blogs ontdekten.
Ik sluit me aan bij Ira. Ik ben heel blij dat ik aan het bloggen met jou ook een heel leuk mailcontact met als hoogtepunt zelfs een echte ontmoeting heb overgehouden. En het einde van jouw blog betekent zeker niet het einde van dit contact:) Ik hoop dat ik via andere wegen nog van jouw prachtige creaties kan meegenieten en zal zeker nog regelmatig een dagje 'scrollen door Somerset Garden' doen. Van al die mooie blogposts kan ik nooit genoeg krijgen:)

MadeByMaly zei

En ook ik sluit me aan bij bovenstaande dames!Ook ik vind het heel jammer dat je gaat stoppen met je blog maar soms moet je nu eenmaal keuzes maken.

Wij kennen elkaar inmiddels al weer heel wat jaartjes en hoewel we niet bij elkaar om de hoek wonen hebben we een heel fijn en open contact. Ik ben er trots op dat ik je mijn vriendin mag en kan noemen! Het is zo waardevol om goede maar juist ook minder goede dingen met elkaar te kunnen delen. Je bent een enorme schat en ik hoop je snel weer 'live' te zien, want dat is alweer veel te lang geleden. Gelukkig is er telefoon en e-mail!

Jou creaties hangen nog altijd bij mij in het atelier en ik krijg er zo vaak leuke reacties op. Men vindt je stijl geweldig! Maar je maakt dan ook altijd prachtige dingen. Nou, lief vriendinnetje, ik zeg nu dag op deze blog, maar zeker niet 'in the real life!'

Karin Wouters zei

OOOHHH, ik ben er stil van. Dit had ik niet aan zien komen! Wat jammer, ik zal je blog zeker missen. Het was toch steeds weer een genot om een kijkje te nemen op jouw blog. Ook al is het voor ons erg jammer dat je stopt met je blog, het is belangrijk dat je doet wat goed voelt.

Gelukkig heb ik nog veel creaties hier hangen van jou en straks neem ik ze gewoon mee naar ons nieuwe huis. Kan ik er nog lang van genieten.

Hopelijk houden we nog contact..

Dikke kus en succes!!

Rozen van papier zei

Lieve Odetta,
Hoop dat je mijn mail ontvangen hebt.Wat een mooi pakket met verrassingen heb je me gestuurd, echt fantastisch! Nogmaals bedankt!
Lieve groetjes Janny

Jolanda zei

Wat jammer zeg, maar ik begrijp je volkomen! Bloggen neemt veel tijd in beslag. Je creaties waren altijd erg inspirerend om naar te kijken.

Groetjes Jolanda

Anoniem zei

Ik zie nu pas dat je gestopt bent - ik was zelf nauwelijk actief met bloggen en vooral blogs lezen (zwangerschap, en daarna 1 baby en 1 peuter etc). Ik kan me goed voorstellen dat het als "werk" voelde. Je maakt mooie creaties, die wil je natuurlijk graag delen, maar als dat delen veel meer nadruk krijgt dan het maken, dan gaat de lol er wat af en is het niet meer ontspannend maar levert het stress op. Jij bent een van de eerste blogs die ik ben gaan volgen, ook een van de eerst blogs waarbij ik een andere stijl zag dan de snoesjes en cartoonige kaarten. Ik was gelijk verkocht, vond het zoveel leuker dan de snoesjes! Ik wist niet dat dit ook mogelijk was. Mocht je nog iets met internet gaan doen, dan kan je misschien een klein webshopje op bijvoorbeeld Etsy proberen, en dan A4 / A3 (of zelfs A2) kunstwerken maken om op te hangen. Mijn abonnement op je blog laat ik lopen hoor, je weet maar nooit of je volgend jaar misschien ineens heel trots een nieuw blog en nieuwe foto's laat zien :).
Veel plezier offline!

groetjes,
Debbie.